TAM-TAM razbobnal STOPJEŽa od mesta do mesta |
Četrtek, 02. Avgust 2012 |
Sprva nismo mogli verjeti, vendar se je z osebnimi stiki takoj spletla konstruktivna vez. Mi imamo prepoznavne risbe ambasadorke projekta STOPJEŽ Lile Prap in odlično oblikovanje Zvoneta Kosovelja, TAM-TAM pa ima znanje, izkušnje in izbrana mesta za oglaševanje na prostem. Kaj je lepšega! Skupaj lahko naredimo več in bolje za cilje projekta. Na dlani je, da se za takšno potezo odločijo zreli in družbeno odgovorni voditelji družb. Kajti s podporo dobrim namenom postaneš boljši tudi sam. Na žalost to spoznanje pri nas še ni prodrlo do večine profitnih družb, ki bi z malo vložka (še poznalo se ne bi ...) podprli dobro stvar, njihov logotip na plakatu pa bi o organizaciji povedal več kot deset pre-dragih oglasov na televiziji. Zato si dobro oglejte logotipe na plakatih STOPJEŽ, STOPZAJEC, STOPSOVA, STOPVIDRA ..., ki te dni krasijo številna slovenska mesta, tudi prestolnico. Res je, povsod so enaki. Razen financerja projekta, švicarske vlade, namreč nihče od naslovljenih potencialnih strateških partnerjev - razen svetle izjeme bobenčkov - ni razumel, pravzaprav ni hotel razumeti, kaj bi pridobil. Raje je denar spravil v žep - brez dodane vrednosti. Hvala TAM-TAMu za njegovo družbeno in okoljsko odgovornost! Hvala voznikom, ki bodo na cestah bolj pozorni do živali! |